Granodioryt
Oferujemy różnego rodzaju kruszywa przeznaczone do celów budowlanych oraz stosowane w drogownictwie, spełniające polskie normy. Granity i granodioryty są skałą pochodzenia magmowego, należą do najbardziej cenionych surowców używanych w przemyśle drogowym, kolejowym, przemysłowym oraz do produkcji betonu, warstw bitumicznych i podbudów.
Nasze kruszywa posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty i zgodne są z obowiązującymi normami:
- PN-EN 12620 Kruszywa do betonu
- PN-EN 13043 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i miejscowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu.
- PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym
- PN-EN 13450 Kruszywa na podsypkę kolejową
W naszej ofercie znajdują się następujące frakcje kruszyw z kopalni Tomaszgorad na Ukrainie:
- 0-2 mm
- 0-4 mm
- 2-5,6 mm
- 4-8 mm
- 5,6-8 mm
- 5,6-11,2 mm
- 8-11,2 mm
- 11,2-16 mm
- 2-8 mm
- 8-16 mm
- 0-31,5 mm
- 4-31,5 mm
- 31,5-50 mm
- 31,5-63 mm
- 5-20 mm
- 20-31,5 mm
Spółka Grankrusz terminowo i przy zachowaniu najwyższej jakości realizuje dostawy granodiorytu dla budownictwa drogowego i kolejowego.
Na każdym etapie realizacji dostaw ściśle współpracujemy z Zamawiającym. Dysponujemy własnym zapleczem magazynowym (Srebrzyszcze koło Chełma, Dorohusk po polskiej stronie przejścia granicznego z Ukrainą, Jagodzin po ukraińskiej stronie przejścia granicznego), niezbędnym sprzętem budowlanym oraz regularnie badamy jakość kruszywa w certyfikowanych laboratoriach.
Aby spełniać wymagania naszych Klientów ofertę wciąż uzupełniamy nie tylko o nowe produkty, ale także usługi: dostawy samochodowe i kolejowe, magazynowanie oraz przeładunki.
Grysy granodiorytowe spełniają wszystkie wymagania do produkcji mas bitumicznych oraz betonów. Mogą być stosowane do budowy i modernizacji autostrad, obwodnic, ulic, mostów, wiaduktów i estakad.
Tłuczeń 31,5-50 mm wielokrotnie sprawdził się w budownictwie infrastruktury kolejowej (np. Linia kolejowe nr 68,7, 91,92, E75). Oprócz budowy i modernizacji linii kolejowych może być stosowany na trasach tramwajowych oraz w infrastrukturze technicznej.